Data Protection and Privacy Policy

torsdag den 5. maj 2016

Tillykke svigermor!

På søndag fylde den bedste svigermor man kan tænke sig 82 år.
Kort skal der naturligvis til.


Inspireret fra pinterest har jeg lavet dette kort som skal
gives sammen med nogle krukker med blomster til terassen.

Tekststemplet er fra LOTV og papirene fra Maja Design.


Alle blomster, bånd, blonder og charm har jeg
haft så længe at jeg har glemt hvor de er fra!

Det er ikke så tit jeg laver kort uden farvelagt motiv, 
jeg tror jeg skal gøre det lidt oftere.


Udfordringer:

8 kommentarer:

  1. Just BEAUTIFUL!! Love the shape! Thanks so much for joining in the fun at our Double D ‘Mother’s Day / Birthday’ Challenge! We hope you’ll come back often.

    Darlene
    DOUBLE D Challenge Blog
    DAR’S CRAFTY CREATIONS

    SvarSlet
  2. Flott kort til svigermor.
    Takk for at du scrapper med oss i KortoMania.
    Klem fra Sissel

    SvarSlet
  3. Tillykke med din søde svigermor. (Sådan en har jeg også)
    Det er et smukt kort du har lavet til hende.
    God weekend deroppe.

    SvarSlet
  4. Very pretty card and so beautifully created! Thank you for joining us at Double D for our 'Birthday/Mother's Day Challenge!
    Diane DD DT

    SvarSlet
  5. Beautiful card....Thank you for joining us at Fab n Funky....Joolsx

    SvarSlet
  6. Beautiful card, great colors ... thank you for participating in the May challenge CRAFTHEAVEN SHOP ... hugs DT Izabela

    SvarSlet
  7. Kjempefint kort og likte fasongen veldig godt!
    Takk for at du deltar hos Hjerteboden!
    Klem Gry

    SvarSlet
  8. Vakkert kort! Herlig bruk av blomster og spennende fasong på kortet!
    Takk for at du scrapper med oss i Kreativ Scrapping:-)
    Hilsen fra DT Sigrid

    SvarSlet