Data Protection and Privacy Policy

lørdag den 29. november 2014

Fødselsdagskort til Moster Olivia.


Jeg er med i en gruppe af hyggelige folk fra det
danske forum 'Scrapsisters', hvor vi sender fødselsdagskort til hinanden.

I dag fylder 'Moster Olivia' år og her er kortet som er sendt til hende.

Hip Hip Hurra!
 


Kortet er magen til dette kort, jeg synes det lange motiv 
egner sig godt til kortdesignet.

Jeg har brugt 2 af mine favoritter til kortet;
stemplet som er fra House Mouse og papir fra Maja Design.

Det runde tekststempel har jeg haft så 
længe at jeg har glemt hvor det er fra.

Udfordringer:

9 kommentarer:

  1. Very Pretty card with fabulous colors and design. Thanks for sharing with us at the Incy Wincy Challenge. Barb

    SvarSlet
  2. Beautiful card. I love the colour scheme.
    Thanks for playing along with us at Creative Card Crew!
    ~ Crystal (DT)

    SvarSlet
  3. love the colours and those mice are very sweet! fab card! thank you for joining us at Creative Card Crew for our stripes challenge! Irene DT xx

    SvarSlet
  4. Hvor er det sødt, og sjovt tekststempel.

    SvarSlet
  5. Oh what a gorgeous card, love that sweet image and what a lovely colour palette.
    Thank you for joining us at Simon says Stamp Wednesday Challenge.
    Luv
    Debby

    SvarSlet
  6. Love the colors and the image is adorable! Thank you for playing in our challenge at www.7kidscollegefund.com! Hugs, Rosie

    SvarSlet
  7. so cute! Gorgeous creation. Thanks for joining us at CraftyCatz. Kim x

    SvarSlet