Data Protection and Privacy Policy

fredag den 30. maj 2014

Næsten komplet..

Jeg har længe gået med et ønske om at supplere mit sæt
med 72 Prismacolorblyanter, og spurgt flere blogvenner
om tips til hvor Prismas kan købes en og en.

I påsken var det tid for det store indkøb lige til jeg opdagede 
at den engelske netbutik jeg havde udset mig skulle lukke!

Gode råd var dyre- næsten lige så dyr som inlandsporto!

Projektet blev indstillet for et stykke tid, lige til jeg opdagede at 
ejerene af Unik Hobby på Hamar desværre havde bestemt sig for at 
lukke og i den forbindelse havde 20% afslag på Prismas.


Bestillingen blev sendt og efter kort tid så min beholdning af Prismas sådan ud.


Med til historien hører også at fortælle at mens jeg handlede,
gik afslaget på blyanterne fra -20% til  -40%.
Snak om at være heldig. 

Jeg har nu næsten alle 150 farver som findes, og jeg er nødt til at tilstå;
jeg er en Samler med stort S.
 

Jeg nyder at lade blikket skue ud over disse flotte farvenuancer.


 Jeg bestilte også denne praktiske taske fra Derwent til at opbevare blyanterne i.

Det førte til mit første eBay køb, for alle farverne fik ikke plads,
men man kan købe ekstra 'ark' til at sætte ind.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar