Data Protection and Privacy Policy

tirsdag den 14. februar 2012

Charming!

Jeg havde lyst til at vise en dejlig pakke der kom i posten til mig.

En hel masse forskellige charms- til enhver anledning-
jeg havde bestilt fra Kuttut.

En lille netbutik med super service.



For længe siden vandt jeg et gavekort der til,
og da jeg af bitter erfaring har fundet ud af at gavekort ikke varer evigt,
var det bare med at få det brugt.


Jeg syntes lidt synd på Thomas der skulle sidde
og tælle to af den og fire af den.
Men det tog han med godt humør!
Tak!


Så nu kommer der til at være charms på
hvert kort fremover.

Hvis jeg da ikke glemmer det!

Jeg regner med at I husker udfordringen hos ABC Christmas Challenge......

Ellers kommer der et kort i morgen; med charm!

1 kommentar:

  1. Næh, hvor er der mange fine charms, også mange jeg ikke har set før.
    Jeg har ret mange, men nænner ikke at bruge dem. Hvor dumt er det lige ? Det er nok noget med at sidde og beundre de små detaljer....feks manden der fisker.
    Jeg håber, du kan finde ud af at bruge dine, for det er da lidt sjovt på et kort.

    SvarSlet