Data Protection and Privacy Policy

søndag den 5. juni 2011

Til fodbold........Og nogle nyheder.

Det var ikke let for mig at komme igang med dette kort.
Temaet hos House-Mouse and Friends Monday Challenge er : For the Love of the Game.
Meningen er at lave et fodboldrelateret kort, eller bruge favoritholdets farver.
Jeg kom frem til denne løsning.
Drengefødselsdagskort kan altid bruges i denne familie.

Stemplet er altså et House Mouse stempel, "Sitting In The Rain"
Rundt om motivet har jeg brugt min nye MS punch. Den kommer til at blive meget brugt,
tror jeg. Båndet er fra Brugsen.
Tekststemplet er en digi freebie fra TLC.

For jer det ikke kender TLC sentiments anbefaler jeg at besøge deres blog.
Der er mange gode tekststempler at hente.

Fodboldpapiret er ungernes bogbind. Altså ingen mønsterpapir i dag.

Flere fodbolde her og et tekststempel fra Ladybug and Friends.

Bagsiden ligner forsiden, som det plejer hos mig.

Ellers er der nogle nyheder på bloggen i dag.
Jeg ved ikke om I har lagt mærke til at jeg har fået mit eget watermark
til mine billeder.
Jeg vandt en giveaway hos Raindrop Echo Design.
Mit eget watermark og signatur.
Jippi, tak Ann!

Udfordringer:


Der er en nyhed til på bloggen, jeg er spændt på om nogle af jer har opdaget hved det er.....

16 kommentarer:

  1. OH WHAT A FUN AND FAB take on our Football Frenzy challenge this week Dorte! GREAT CARD!!! fabulous design! Thanks so much for joining us again on the HM&F Monday Challenge! We so love to see your beautiful work!! Thanks also for adding GDT at the end of your entry!! :-)

    SvarSlet
  2. Great card! I so love that spotlight technique with these fun papers! Thanks for joining us again at House Mouse and Friends Monday Challenge! ♥ Sue K

    SvarSlet
  3. Dorte, you have made the most amazing card! I've just bought some of these stamps myself, so I will have to take some inspiration from you! Thank you so much for sharing with us at Here Come The Boys & continuing to support our challenge! Woo x

    SvarSlet
  4. For at starte bagfra...Jeg så det straks. Dit smukke ansigt - og det er heller ikke for tidligt at du viser det...hihi. Hvor er det dejligt, at få sat et ansigt på dig.
    Det er også en flot signatur du har fået dig. Fornemt.

    Og så igen et lækkert drengekort. Og den MS punch......Jamen hvor er den bare flot. Den har jeg ikke set nogen steder endnu....uha...Den er fin.
    Tak for linket...Jeg smutter lige forbi.

    SvarSlet
  5. Gorgeous card Dorte :-) The image is very cute and the spotlight looks fab, I love the shot of red :-)

    thanks for joining us on the HM&F Monday Challenge :-)
    luv
    Lols x x x

    SvarSlet
  6. Hi ya hun
    gorgeous card, i luv this pop of colour on cards, must have a go at it, thank you for joining us at House Mouse & Friends & Ces this week, hope to see you next time, sue,x

    SvarSlet
  7. Ho Dorte clever use of this cute image stunning colour combo love the inside great take on the chall..thanks for sharing with us at HM & Friends chall.

    smiles Christine xx

    SvarSlet
  8. What a fabulous male card this is, love what you've done with the image and the inside is fab. Thank you for joining us at Creative Inspirations this week with your lovely work.
    Hugs
    Suzi x

    SvarSlet
  9. Tøft kort!! Takk for at du deltar hos sentimental sundays♥
    ♥♥Janne♥♥

    SvarSlet
  10. Fabulous card, love it. Thanks for joining us at HCTB's challenge. Teresa xx

    SvarSlet
  11. Et svar: Kuverterne er lavet med en die - tyk a la Sizzix (?). Jeg lånte den + en BigShot for et par år siden, og fik lavet en stak. Har aldrig set en lign. die siden...desværre, for lageret svinder. Den er til gengæld let at tegne af..og klippe ud.

    SvarSlet
  12. Gorgeous card Dorte, I love the spotlighted area, and the image is so cute.
    Thanks for joining us at Simon Says Stamp for our Fathers Day / Male card challenge, and at Do It With Digi for "here come the boys"
    hugs Mandy xx

    SvarSlet
  13. Very elegant card!!! Thanks for joining us for our Inspired by Song challenge on Sentimental Sundays. ~chris

    SvarSlet
  14. Wow hunni this is fab!! Thanks for playing along in our C&S challenge at CES this week x

    SvarSlet
  15. Oh I just adore this!! Such a lovely creation! Thanks for joining us at Stamp Something this week! *Vicki* ~ Sr. DT member

    SvarSlet
  16. Adorable Card! Love how you colored in only one image! Glad to see your are enjoying your new Raindrop Echo Designs siggy! Thanks for playing with us at Sentimental Sundays!

    SvarSlet