Data Protection and Privacy Policy

tirsdag den 28. september 2010

Cool Kid

I dag har jeg været igang med digi stempler. Det er sjovt og nemt, byder på nogle muligheder som man ikke har med gummi stempler.
Den her fyr er en freebie fra Kenny K. Jeg faldt pladask for ham. Og så elsker jeg at har er på vej ud af rammen !

Papiret er Boxer fra Basic Grey. Nogle gange spekulerer I sikkert på om jeg kun har papir fra BG. Men der er altså nogle få andre mærker i papirkassen.
Han er farvelagt med distresser.

Fødselsdagsteksten har jeg glemt hvor kommer fra. Men fin og anvendelig er den.

Tøff og Kul stemplet fra Stempelglede, som jeg ofte bruger på drengekort. Pengelomme og plads til at skrive hej.


Jeg her brugt en sketch fra The Pixie Cottage. De har ofte udfordringer som jeg synes om.

Dagens udfordringer:
Jeg tror der kommer flere kort mere med denne Coole fyr-der bruges heldigvis mange drengekort i vores familie.

8 kommentarer:

  1. what a fab boys card ~ love the papers and perfect boy image!
    vanessa xx

    SvarSlet
  2. Hi Dorte
    fabulous card, awesome colouring, great papers & design, sue,x

    SvarSlet
  3. AWW.. dette kortet var bare så stilig. ett skikkelig guttekort..

    Flott motiv =)

    SvarSlet
  4. This is lovely, perfect for the teenage boys, I love it. Thank you for joining us at OSAAT this week. Hugs xxx

    SvarSlet
  5. What a fabulous card for (I think) the hardest people of all - teenage boys!

    Thanks for joining us at One Stitch at a Time this week.

    SvarSlet
  6. Wonderful card! It is so hard to find a card for a teenage boy but you have mastered it. I love how he is stepping out of his frame. Thanks for playing with the Pixie Cottage.

    SvarSlet
  7. Great Boys Card!

    Thanks for playing at Allsorts this week

    Emma xxx

    SvarSlet
  8. Perfect boys card, love how you have made him look like he is walking off the oage!!

    Thank you so much for joining us over on Incy Wincy this week. Good luck!

    Sarah x

    SvarSlet