Data Protection and Privacy Policy

mandag den 30. august 2010

Gæstedesigner hos Stempel-Magie



Jeg er blevet valgt som gæstedesigner hos Stempel-Magie i perioden september til december.
Det er jeg meget glad for. Det bliver udfordrende.

Stempel-Magie har en ny udfordring hver anden lørdag. Man kan deltage med alle slags stempler også digi stamps. Man kan kombinere med at deltage i andre udfordringer. Det er ikke tilladt at linke tilbage til "gamle"kort. Der sættes pris på om man kun deltager en gang pr udfordring. Udfordringen kan være sketch, tema eller farveudfordring. Det er vel stort set de samme regler som de fleste har.

Her har jeg sakset fra blogen:

Gastdesigner für september bis Dezember

Guten Abend!

Sorry, dass wir jetzt erst spät bekannt geben können.
Nach langem Überlegen haben wir uns doch für 4 Gastdesigner entschieden.
Ihr habt wieder uns die Entscheidung echt nicht leicht gemacht.
Es waren viele schöne Bewerbungswerke dabei.
Ab neue Jahr 2011 geht es mit Gastdesigner-Call weiter.

Unsere 4 Gastdesigner für die Monate September bis Dezember sind:

Bianca

Bibi

Dorte
und

Mandy



Tag en tur ind til Stempel-Magie og se om ikke det kunne være noget for dig at deltage der.
Det er fine præmier hver gang fra diverse sponsorer.

Besøg de andre som leverer inspiration til bloggen og se hvad type kort de laver.
Jeg skal en tur rundt og ha en kik. Kom, bli med. Jeg glæder mig.

2 kommentarer:

  1. Hi Dorte,

    tusen takk for joining my candy!! And congratulations for your success at "Stempel-Magie"! I love your cards & style and I`m looking forward your GDT pieces of artwork!

    Hugs, bibi.

    SvarSlet
  2. Tillykke med jobbet.
    Det er da, fordi de har opdaget, hvor dygtig du er.
    Ja, det er en ære, og du har grund til at være stolt.
    Hav en dejlig dag.

    SvarSlet