Data Protection and Privacy Policy

fredag den 14. maj 2010

Moonligth Whispers-igen

Dagens kort er med stempel fra..... Moonlight Whispers. Men tro mig jeg har altså andre stempler. Der kommer kort med dem også.
Dette her er Gabrielle, farvelagt med distress. Tror det er mit første kort hvor jeg har brugt kageserviet på. Papiret er fra skuffen-ukendt.Blomsterne er nogle som jeg havde "på lager".
Jeg har købt mine Moonligth Whispers her.


Prøver at bli god til at pynte inden i, det lykkes i varierende grad.


Bagsiden med mit stempel, jeg har lyst til et nyt "lavet af....til dig" stempel. Jeg klarer bare ikke rigtig at bestemme mig. Har du et hedt tips; send mig gerne en kommentar.

Kortet passer til at deltage i Meljen`s Designs Challenge#7-flowers&Blooms.

Synes det er lettere at lave et kort når jeg har et tema; det være sketch, farvecombo eller tema.
Det får mig lettere igang.

5 kommentarer:

  1. Hej Dorte
    Ja det var hyggeligt at faa en hilsen paa scandinavisk hehe.
    Super flot kort. Jeg synes det er et godt at du dekorere indersiden - det gor jeg ikke endnu.
    Skal have 1-2 af de nye Moonlight som kommer nu.

    Kram, Mette

    SvarSlet
  2. what a fab fun card - love this image and your lovely colouring
    -x-

    SvarSlet
  3. nice card!!
    thank you for joining the challenge this week on MelJens Designs.
    good luck!

    SvarSlet
  4. Wonderful card, I just love this image!
    Thanks so much for joining us in our "Flowers & Blooms" challenge at Meljen's Designs!! Good Luck!
    ♥Dee (Spryte)♥

    SvarSlet
  5. What pretty creations on your blog! WOW! Glad you joined Meljen's, be sure to see the new challenge posted today! Hope to see you again! Nicole

    SvarSlet