Data Protection and Privacy Policy

søndag den 16. maj 2010

Lommebogskort

Jeg har længe haft lyst til at lave et kort der ser ud som en lommebog.
Jeg fandt en flot beskrivelse på nettet. Der var mange dele som skulle skæres ud, men ved at være en smule systematisk, gik det fint.


Jeg har en nevø der snart fylder 10 år, hans store ønske er at en dag blive bankdirektør.
Og hvad er da mere passende end noget til at putte penge i?

Henry fra WOJ er passende i mange sammenhænge, og stemplet "tøff & kul" fra Stempelglede, passer perfekt på min herlige nevø.
Brunt Bazzil præget med Fiskars prægeplade, kanterne sværtet med brun distress. Papiret er fra graphic45. Har lavet falsk syning i kanten; den er ikke let at se.
Dette kort passer til følgende udfordringer:
I morgen er det 17 maj, og jeg kommer vel næppe til at lave kort. Ønsker alle en fin dag.

2 kommentarer:

  1. Oh wow.... this is just stunning. Thanks so much for playing along with Paperplay this week. ♥

    SvarSlet
  2. What a cool project! Very nice work and gorgeous coloring! Thanks for joining us at Stamp Something this week-hope to see you back soon!

    SvarSlet